Benimde aynı şekilde oldu doktor kahverengi akıntının normal olduğunu kırmızı gelirse önemli olduğunu soyledi. Sanırım ilk haftalarda oluyormuş internette araştırdığıma gore. Bol bol dinlenip su icmemi tavsiye etti doktor. Ama yinede mutlaka gidin doktorunuza iciniz rahat etsin en azından.