ayazmoms41 Sabahtan beri kasığım ağrıyor uzun zamandır ağrım olmuyordu. Bu haftalar da ağrı çeken var mı ?
Yasininannesi ayazmoms41 Demekki bu yüzdenmiş canım ister istemez baskı yapıcaktır hem doğuma da çok bişey kalmamış onunda etkisi oluyor
ecembugra53 ayazmoms41 canım sancı olsa belden başlar kasıklara doğru vurur 10 dak bir gelir dayanılmaz olur Kasılma bebek yaptıkça artar
2ErkekAnnesiiiii Bebeğin kanala yerleşiyor banada saglık ocagındaki hemsire dedi yavas yavas doguma hazırlıyor kendini
ayazmoms41 2ErkekAnnesiiiii erken değil mi ne bilim vallahi insan yine de korkuyor alsında bişey de kalmadı ama
Nursah07 Benim aşırı acıyor otururken kalkarken bazen yatarken bile 1-2 haftadır böyle doktor oraya yerleşiyor normaldir dedi 36 haftalığım
2ErkekAnnesiiiii ayazmoms41 aynen öyle yavas yavas kendine yer hazırlıyor ama korkuyor insan ilk oldugu için