Kızlar 20.haftam, 19.hafta bebeğimin suyu sınıra yakın dendi, 20+0 da perinatolog tarafından detaylısı yapıldı şükür bebeğim iyi suyu aman aman fazla değil dedi doktor ama normal ölçüdeymiş. Çok mutlu oldum. Bugünde akıntım oldu, suyu ile ilgili bir problem yasadığımız icin iyi oldugunu bilsemde icimde korku kaldı. Acaba suyu mu diye evhamlandım. Hafif idrar enfeksiyonumda var. Sizin normal akıntınız var mı böyle ?