sumeyra_22 tam olarak aynı günümüz. Bende de aynı duygular oluyor üstelik benim çevremdeki herkes vajinal doğumu aşırı rahat, çok güzel diye anlatıyor. Ama insan bilmediği şeyden korkuyor kim ne derse desin. Bir de ben hayatımda her şeyin planlı kontrollü olmasını isterim, vajinal doğumun tamamen kontrolsüz bir süreç olması çok rahatsız edici benim için. Kendimi muhtemelen sizde de oluyordur yalancı sancılar, onlarda hissettiğim şeyin fazlası olacak diye biraz olsun avutuyorum. Zaten adet döneminden de bildiğimiz bi sancı. En azından neye benzediğiyle ilgili bir fikrimiz var. Ve sonuçta birkaç saatlik bir süreç sonsuza kadar sürmeyecek