Düşük yapma riskim var ilaç kullanıyorum. Bu durumda lavaboda sıkıntı çekiyorum. Büyük tuvalet sorunum var. Ikınma istemiyorum bu yüzden de 2-3 günde bir tuvalete çıkıyorum. Onda da korka korka işimi görmeye çalışıyorum. Bu stres de bağırsaklarıma vuruyor. Kabızlık, şişkinlik gibi sorunlar oluyor. Bu durumda olan var mı? Sizler bu konuda neler yapıyorsunuz?