Elizanmerve Merhaba arkadaşlar doktora 2 gün önce gittim herşey gayet yolunda çok şükür ama doktorumuz bana iri bi bebek olmıycak dedi kilosu 2 kilo 200 gr sizce nasıl zayıf mı nasıl kilo aldırabilirim
Handeberkay Elizanmerve benimde tam geçen hafta 34 ti 2180 di🙁yarın gidicem inşallah almıştır kilo 🙏🙏🙏devamlı muz kaşar peyniri falan da yiyorum
Melikeemre Elizanmerve. Bende 34 +5 im bizde carsamba gunu gitik doktora 2 kilo 800 gram dedi doguma kadar 3 u gecer dedi canım iste kaşar peynir tuketiceksin pekmez ceviz yogurt tahin bunlar onemli bide kivi ye bol bol .insallah iyi olurlar 😊😗
Ferdavt Elizanmerve yok canım klasik hamilelikte yiyip içilmesi söylenenler. Süt kaşar muz bunları normaldede severdim zaten.
Dimplesgirll 32 de 2100 dü sabah kalkınca bir avuç ceviz ve bir bardak süt içiyorum yumurta kaşar peyniriyle kahvaltı ediyorum et yiyorum haftada 2 3 kez bunlar bebeği besliyor
Elizanmerve Dimplesgirll canım hepsini bende yapıyorum ama anne baba iri olmayınca herhalde ondan oda minyon olacak 😍😍
Kardelen Handeberkay ben şimdi geldim 35 haftalığız 2.550 olmuş 1 haftada 350 gr almış 🙂 bu hafta yediklerimin haddi hesabı yok alsın diye 🙂
Handeberkay Kardelen ay benimde 2459 olmuş 400 gram almış 35 haftalık çok sevindim ☺☺☺Bidaha kaç gün sonra kontrolun
Pinarsalih Elizanmerve teşekkür ederim 🙏🏻 saglıklı olsun da Doğumdan sonra da çok çabuk toparlıyor bebişler 😇
gulcins Bende çok üzüldüm az diye çünkü arkadaşımın 33 haftada 2300 dü😔 çok iri bebek istemem ama gerçekten küçükte doğmasın çünkü ben bebeğimle 10günlükken işe başlamak zorundayım