33+4 haftalığım. Gebeliğin ilk trimester döneminde çok aşırı uyurdum sanki uyku ilacı içmiş gibiydim.. 2nci trimester döneminde biraz daha enerjiktim işlerimi yapar yemeğimi temizliğimi bitirir rahat ederdim, pek öyle uyku modunda diildim.. 3ncü trimester döneminde artık kolumu kaldıracak halim kalmıyo. Yine başa dönmüş gibi, habire uyuma isteği geliyor. Belki gebelikten, belki kullandığımız ilaçların yan etkilerinden ya da eşimi sabahları uyanıp, kahvaltısını hazırlayıp işe gönderdiğimden midir bilemiyorum ama bu son zamanlarda verimli uyku uyuyamıyorum . Kimse karışmasa 15 saat uyurum heralde