Sedaerdogaan İki gün önce kürtaj oldum perşembe günü için hematolojiye randevu aldım kan pıhtılaşma varmı diye herkes onu önerdi aç tok gitmek fark edermi ilk kürtaj diye bakmazlarmı bilgisi olan var mı yardım edermisiniz
halitefe Sedaerdogaan farketmez canım çok iyi düşünmüşsün testi genelde ilk düşük diye yaptırmıyor insanlar tekrarını yaşıyor
Zezeeeyyldrm Sedaerdogaan hematoloji mi bakiyor bu bolume kadin dogum uzmanina sordum kan pihtilasma testi icin o da tamam gel dedi
nazlikiz06 Bende iki kere kürtaj oldum canım birincide normaldir diye yaptırmamıştım test sen lütfen yaptır önlemini al insanın canı iki kere yanmak zorunda değil nolursa olsun ben yaptırmak istiyorum de kimseyi dinleme yaptır testi aç tok farketmiyor
Zezeeeyyldrm Serpilkrgn bende yaptirmayi dusunuyodum doktoruma sordum kadin dogum bu arada bi adet gör gel dedi
Sedaerdogaan Zezeeeyyldrm aynen hematoloji bakıyormuş birde tıbbı genetik bölümünde genlere baktırmayı öneriyorlar