svgl__ozby Arkadaşlar merhaba 21 haftalık hamileyim ve yaklaşık 3 haftadır kahverengi lekelenmem oluyo doktor herhangi bi sıkıntı görmediğini söyledi ama korkuyorum progestan 200mg kullanıyorum ama faydasını göremiyorum varmı böyle bir durum yaşayan
Mondlicht svgl__ozby ben yaşadım ancak 12 haftalıkken 2 hafta sürdü. doktorum da eski bir kanama alanı olduğunu endişelenmeye gerek yok bebekte kese de iyi dedi kırmızıya çevirirse iğne ol hemen yanıma gel dedi. Progestanda kullanıyorum sabah akşam yinede
svgl__ozby Busra066 işte bi ay öncesinde adet oluyor gibi olmuştu o zamn bir gün yattım hastanede rahim uzunluğu 4 dü iki gün önce gittiğimde küçülmüş iyce dedi oda normal yani