kucuktospam Evet canım üç aydan sonra boyamak güvenliymiş o da dip değil uçlar diye izledim. Bence boyama derim. Banu Çiftçi uygulamasını indir orada videosu var
Okursenay banu çiftçinin kitabını aldım. hafta hafta gebelikle ilgili herşey var. oradada boyayabilirsin diyor. ama dediğin gibidiplere değmeden uclar . teşekkürler canım
Merel Benim ebem ve ev doktorum kesinlikle tavsiye etmiyor.. Zararli imis bende hamile olmadan once boyatmisdim 12. cay da boyatmam gerekiuor ama dogumdan sonra insallah. Yapmamani tavsiye ederim bebegimiz icin onlar icin az daha bekliye biliriz 🙈
Orange-sMom ilk üç ay orogenez dönemi denen çok kritik bir dönem. Bebeğin tüm hayati organları bu dönemde oluşuyor. Bir şey olmaya da bilir ama bir kesinlik de yok, bu riski almaya değeceğini düşünmüyorum dolayısıyla ilk 3 ay geçse çok daha iyi olur