icegul 20 haftalıkken detaylı ultrason da kız dendi. Değişir mi bilen var mı? Bi daha sormadım doktora cinsiyeti 7 aylık değişen oluyormuş dedi biri. Var mı böyle bişey? bana mantıklı gelmedi
MiniKaya icegul detaylıda gördüyseniz değişeceğini sanmıyorm bacak arasını göstermedi mi doktorunuz ?
MuratveKubra icegul yani tabi kapalı kutu ALLAH bilir ama değişmez kuzum hele detaylıda söylediyse bence hiç değişmez
icegul MiniKaya bana göstermedi ama kız olduğunu söyledi detaylıda. Ondan öncede kız gibi demişti 16. Haftada
Ozlmgollll Bende burda bekleyeyim tamda bunu sorcaktım benimde kafam karışık bana 21 haftalıkken detaylıda kız dendi kendi doktorumda hep kız dedi ama kesin konuşmadı yüzde 80 dedi bebegime 16 hftadan itibaren farklı zmnlrda bkıldı kendni göstermyn bi bebekti hep cok bakıldı sonra 26ıncı haftada bidaha detaylıya girdim ben baska bi doktor baktı yüzde yüz kız dedi cok emin konuştu suan 27+4üz hep erkek cıkarmı dye bastan beri şüphedeyim 3 farklı doktorda kız dedi cok hveslendm hrseyni pembe aldım bugun yine gdecegm kontrole soracagım aslında burda okuduklrm yüzünden hep acabada kldm hep diyolr dogana kdr kızdı erkk cıktı yda sonlara dogru cıktı dye öle olurmu diye korkuyorm bnde bi trafım inanırken bi trafım şüphede🤔
paradise1509 Bende burda bekleyeyim 20+2 olduk yarın inşallah detaylıya girecez, bu zamana kadar bebek kendini göstermedi, içimdeki hisler çok faklı bakalım))
Merve2016 Yani normal şartlarda kesin dediyse değişmiyor kızımda 16 haftadan önce kız dedi değişmedi ama burda okuduğumuz şeyler yüzünden içimize bu şüphe giriyor bana 3 sefer erkek dediler doğup görene kadar inanamicam galiba sürekli karşıma doğumda farklı çıktı yazıları geliyor benimde içime şüphe girdi