Hanımlar yine ben🤭
Ama varya iki gündür kuyruk sokumu ağrısından ölüyorum. Tam.yuruycem bir batıyor anlatamam. Var mı boyle olan ya. Daha önce düşüp o kuyruk sokumunu kirmistim ben . Hassas olduğu için mi agrio acaba. Yoksa bütün hamilelerin başına gelen bişey mi. Bildiğiniz kıçımı tuta tuta yürüyorum evde. Aşağı düşecek gibi agrio batıyo . Siz napiosunuz bu durumu yaşayanlar.