Ozgecetindag Prensesim dogmak uzere artik ve bu haftalarda kendini boyle net gostermeside sans olsa gerek😅🥰
Arasarzu Ozgecetindag Bende inşallah böyle yüzünü görürüm oğlumun öyle utangaç ki 26+3 günlüğüz hala yüzünü göstermiyor 😂 30.haftamda görür müyüm acaba merak ediyorum artık 😊
Arasarzu Ozgecetindag Darısı başıma inşallah 😂 her gidişimde gösterir diye gidiyorum ama bir türlü göstermiyor inatçı
Esraaelisa1 Ozgecetindag 🥰💜 Doğsun istiyorum artık valla doğuralım 😒 Eşimde diyor bunlar iyi günlerin iyi uyu sonra uyuyamıycaksın diyor bana 😂😂
SeldaSngl Allaahhh !! Nasıl güzeller yaaaa rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Hepinizin 🙏😍🧿