Zeynep12300 Kızlar 20 haftalık hamileyim ve tuvaletimi yaparken Kasiklarimda çok ağrı oluyor normal mi
babysevgi Zeynep12300 tedavi edilirse yok ama sürrklı oluyoss normal doğuma engel . Drunuza yazın bence onla görüşmenz en doğrusu bi idrar tahlili verin yarım saate cıkıyo ztn