Almilaaa Herşeyi dert etmeyin ben ilk 3 ay pizza burger çiğköfte full dışardan yedim. Doktor da öyle söylüyor canın çekip yemezsen daha kötü diyor hatta bir kadın doğum doktoru canınız bira bile çekse iki yudum için diyordu o an😂
Almilaaa mrvears her canım istediğinde yiyorum daha dün çigköfte yedim bol ekşili turşulu ayranla beraber
Almilaaa mrvears evimin sokağında bi çiğköfteci var adını unuttum ordan alıyorum seviyorum tadını da. Bu kadar evham yapma canım bi çiğköfte yedin diye bebeğe bişey olmaz zaten öyle olsa nesillerdir insanoğlu çoktan tükenmişti.
Almilaaa mrvears psikolojik olabilir kendini rahatlat inan bana birşey olacak olsa bana olurdu ben hala iki güne bi dışardan yiyorum :)
Nrykml mrvears yok canım dışarıdan hiç yemiyorum ama annem yapıyor yumurtalı patatesli falan onu yiyorum
mrvears Halimer adıyörem den çiğköfte lavaş alıp yedim yiyen varmı bir zararını gördünüz mü diye sordum