Kizlar simdi kusura bakmayin oncelikle 18+3 haftalik hamileyim.Bebegin hareketlerini hissettigimde normal gobegin sol tarafinda hissediyodum. Hani bebege ilk aylarinda bakarken ultrason aletini koydugu yer varya doktorlarin ozel bolgenin ust tarafi orda boyle.damat atar gibi mi desem tik tik atma oluyor ama tek sekilde bu bebek tekmesi falan mi sizcee???Hamileligim boyunca hic boyle bisey yasamadim