16+4 gunluk gebeyim siddetli dis agrim var geceleri ağrıyo artik denemediğim yöntem kalmadi riskli bi gebe değilim normal gecen bi gebeliğim var bebegide saglikli ama doktorum onay kağıdı vermiyo hic bi sekilde düşük olur erken doğum olur diyo dişçi de onay olmadan yapmiyo ortada kaldım bi yanda evladim bi yanda canım bi yanda vicdanım akıl verin bana dis yaptiran anneler dolgu olucak içine tek seferlik bi işi var ama çıkış kapısı yok şaştım kaldım 😭😭