Benimde 7. Haftdan 13. Haftaya kadar gelmişti. Kese dışında kanama alanı oluşmuş daha önceden kalan kan kahve akıntı halinde geliyordu progestran içiyordum ve tam iki kez kanamam oldu sadece iç çamaşırını ıslatacak kadar sonra kanama alanı geçince sıkıntıda geçti ama ilk zamanlar lekelenme olabiliyor bütün lekeler düşük tehditi diye geçiyor dinlenerek geçiriyorsun ve bitiyor canım korkma