deniiizz Bende sizim gibi bundan sonra hep böyle mi olucak diye sorgulayanlardanım🤦🏻♀️ Bu zamana kadar ufak tefek sıkıntılar dışında gayet keyifli geçiyordu. Şimdi yürürken yüzümden gözümden o kadar belliki acı çektiğim ve insanların bana acıyarak bakmaları🤦🏻♀️ Sağlıklı olsunlarda, napalım çekicez mecbur..