Birgul Sumoss bulantım oluyo sabahları kahvaltıyı biraz geciktirince göğüslerimde hafif ağrı var ilk haline göre daha iyi ama cok halsiz oluyorum biraz bişey yapınca belim ağırıyo sürekli muayene olmak istiyorum 😇🥰
ipekursat Sumoss 9+4 teyim.Biraz ara ara kasık ağrısı ve çabuk yorulma tiksinme ve su içemiyorum midem bulanıyo bağırsaklar çalışmıyorr bu yüzden de salı günü de kontrolüm var düşük riskim var çünküü inşallah her şey yolundadır🥰
Sumoss Birgul bendede sık idarara cıkma ve gogus hassasiyeti var mide bulantim hic olmadi 🤭 bende hep muayene olmak olistiyorum nedense 🙈
Gul6161 Ben daha 7 hafta 4 gün 🙂 Ve benimde ilk gebeliğim düşük ve bende sürekli doktora gidip muayene olmak istiyorum korktuğum için veee sadece göğüs hassasiyetim vardı ama son 1 haftadır baya azaldı yok gibi
Sumoss Gul6161 benimde ilk gebeligimde kalp atisi durdu 8 .haftada ama uzulme bundan sonrakiler insallah saglikli olucak Allahin izniyle 🤲💕
Gul6161 Sumoss amin inşallah ister istemez sürekli bi korku var insanın içinde ama olacağı varsa birşey zaten önüne geçemeyiz Allah yazmışsa olcak ama Allahım herkese sağ saglim kucagına almayı nasip etsin inşallah ve korkumu yenebiliyim 🙂🙏