Deletedmom379 Tugce1803 yok yaaa ne diyetisyeni halledersin çok kiloyu vermek kolay oluyor gıdım gıdım vermek zor. Çatlak vs oluşmasın ona dikkat et yeter mesela ben iki aydır aynı kilodayım. Migrosta indirimde şimdi al istersen bi tane 🙃
Tugce1803 Deletedmom379 Hiiç çatlağım yok😂😂Düşün ki nasıl yağlı rahat karnım var😂😂Maşallahh diyeyim🙈Evet migrosta indirimde ama l beden değil galiba anlamadım ki
Yaseminilter Tugce1803 kalçamın ölçüsünü metreyle aldım ben kiloya göre değilde cm ye göreydi dependin arkasında m 105 cm ye kadardı uydu bana
y_tunc Tugce1803 ben L beden almıstım zaten yanlarında batları var sıkıstırırım iyice diye iyi oldu lastıkleri yattıgınız yerde acıtabılır kucuk bedeni 53 hamıle kaldım 67 dogum yaptım