Mutlubebegim35 Tarama testleri için randevunuz ne zaman anneler , cinsiyet de belli olur mu acaba testleri. Biz 9 haftalığız şimdiden heyecan sardı
babysevgi Mutlubebegim35 belli olur tabi eğer pozisyonu uygunda dr unuz tecrübeli ise. Bizim belli olmuştu ve değişmedi
Susaminannesiii Mutlubebegim35 bende ikili taramada ögrendim 12 haftalıkken. degişmedi simdi kesin kızım olcak 🎉💃
babysevgi ae3535 bnm 12+5 de belli oldu kız dedi dr um oldukça ii prof dr ve perinatolog. Ama ikili yerine daha garanti die nifty testi yaptırdık ordada kız dediler %99.9 . Detaylıda da tekrar kız dediler ama bn hep ısrarla her fırsatta sordum .
ae3535 babysevgi biz de 11+4 te ilk sorusumuzda ogrendik. Sizce erken mi? Bizim de doktorumuz gayet profesyonel ama supheye dustum ya degisirse diye
UmayAsya Benim de belli olmustu ama o haftalarda oluşma sürecinden dolayı ihtimal veriyorlar benziyor diyorlar sonrasında doktora gittim ben yine değişmedi ama
Nurselii 12 haftalıkken kız denildi bana da 16 da erkek olduğunu öğrendik şimdi 30 haftalığız oğlum olacak
babysevgi ae3535 bilmiyorm ki 😬 benm nifty de bile belli olduğu halde gen testinde yani cinsiyeti ısrarla her gittiğimde kız dimi hala diyr sordum . Tavsiyem her gittiğinizde sorun