Bio oil çatlak kremi kullanıyorum ama ona rağmen kırmızı kırmızı baya Afrika çölüne doğru ilerliyor karnım 🤪 ve daha 23 haftalığım ben durunun granüllünü aldım mühendisin oğlu muydu neydi onun önerisiydi hatta bebişin kıyafetleri yıkadık bile şuan için gayet yumuşacık mis gibi yaptı 😊