Kızlar merhaba. 2 haftadır diyet yapıyorum şekerim çıktığı için ancak tokluk şekerimde sıkıntı yok. Açlık şekerim 2 gündür 98-99 çıkıyor. Hafifte baş dönmesi ağrı oluyor. Başına böyle bir şey gelen var mi? Açlık yüksek olursa bile insüline başlanır mi?