Merhabalar, ben gebeliğimin 5.haftasında ameliyat olmak zorunda kaldım (over kist ve apandisit). Yaklaşık 25 dk spinal anestezi altında ameliyatım tamamlandı ameliyattan önce ve sonra serum aldım. Sonrasında ağrılar ve enfeksiyon riski için parol, agumentin kullandım. Ameliyat öncesinde hiçbir kanama vs yokken ameliyat sonrası kanama oldu, doktorum düşük riskine karşı progestan iğne yazdı kullandım ve hala daha hafif de olsa kanama devam ediyor bu sebeple progestana devam ediyorum. Gebeyken özellikle de ilk ayda ameliyat geçirmiş olmam bebekte zihinsel veya fiziksel bir sıkıntı oluşturabilir diye çok endişeliyim. Bu durumu yalamış olan veya herhangi bir tanıdığı böyle bir durumu yaşamış olan varsa beni bilgilendirebilir mi?