Aslihanilhan Kızlar cinsiyet öğrenmeden önce çin takviminden hesaplamış mıydınız ? Doğru çıkıyor mu çok merak ettim ya ☺️
haziranin25i Aslihanilhan bende doğru çıktı. Cin takvimi son regli tarihini baz almaz. Ana rahme tutundugu zamanı baz alır.
Mutlubebegim35 Ebruozyolcu yaşınıza bir yaş ekleyip mi bakıyorsunuz eklemeden mi. Bazı sitelerde ekliyor bazısında eklemiyor karışık geldi bana
haziranin25i Aslihanilhan yumurtlama tarihin yada ayın hangisiyse 🤗 benim regli 26.04 yumurtlama 08.05 32 yaş mayıs kız yazıyor benim kız 😍🤗
Akgl06 İnanarak yapmamıştım ilk oğlum da baktım erkek yazıyordu 2. Hamileliğimde tekrar baktım kız çıktı bebeğimin cinsiyeti kız.😊
MinelinAnnesi Aslihanilhan Kuzenimin 3 çocuğunda da tuttu ama bende tutmadı. Erkek çıktı çin takviminde de, rus takviminde de. Kızım olacak ama🙏🏻🥰🧿
ymc0355 Mutlubebegim35 ben normal yaş ekledim neyse onu yazdım çin takvimi ile cinsiyet hesaplama yazdım google’a ilk çıkan siteye girdim istenilen bilgileri yazdım kız çıktı 🌸
miracgrcn Çin takvime gore yaş hesapliyarak bakmaniž gerek bazı siteler direk suan ki yaşa gore bakiyor ondan yanliş cilabilir +1veya +2 diye biliyorum dogrulugunuda emin degilim 6haftalik hamileyim bakalim neyim olucak sağlicaklı gelsin bebeğimm😍♥️