Sltn01 Kızlar doktorum 2 Kasıma sezaryen günü verdi 39 haftalık oluyorum şuan 37 yim. 39.uncu hafta çok geç değil mi. Bebeğin başı Rahime yerleşirse eğer yine de sezaryen olur mu
Erken Sltn01 benimki de öyle verdi ne kadar içerde durursa o kadar iyi gözüyle bakıyorlar ama geç sezeryan için yarın yine konuscam sancılarım arttı boşuna su sancı vs çekmeyeyim normal doğum yapmıyor sonucta
MrveD Sltn01 normalde Sezeryan tarihleri 38+3 falan oluyor bence 39 çok geç normal doğum gerçekleşebilir o haftalarda artık bence kesin Sezeryan ise bu bı risk
dmrzhra Banada 39 verdi ama bebiş 38+2 de gelmek istedi hafif sancılarım başladı o gün Sezeryana alındım
Erken dmrzhra sancılarınız nasıldı . 38 e girdim karnıma sancı giriyor belimde adet sancısı gibi sancı var ara ara geliyor kayboluyor ama bazen duvara tutunarak yürüyorum o derece geliyor sancım
Aybus Benimde doktorum 2 kasima gun verdi. 39 hafta aynıyız demek ki 🤗 banada 39 fazla geldi ama bebek ne kadar içeride durursa o kadar iyimiş 🥰
Aybus Benimde doktorum 2 kasima gun verdi. 39 hafta aynıyız demek ki 🤗 banada 39 fazla geldi ama bebek ne kadar içeride durursa o kadar iyimiş 🥰
Sltn01 MrveD bende öyle düşünüyorum canım 38 iyi ama 39 geç oluyor . Çarşamba kontrolüm var konuşcam doktorla. Kesin sezaryen benim ama doktor ne kadar içerde tutarsam o kadar iyi diyor .