Crnsmt peki solunumu falan Dr birşey demiyormu kuzum Dr asla iyi seyelr demez kızım 3 ay kuvestr kaldı yani stabil ne iyi demek ne kötü derlerdi hro ve asla.iui demezlerdi taburcu olduğu güne kadar çünkü prematurelrin 1 sn bir sn uymuyor heran birsye olabilir derlerdi hep dua sabırla geçti sende herzaman dua ve sabır et inşallah srnfr sağ slaim alırsın kucagina