İlk başta bende özel sağlığa gittim hamileliğimi bilemedi aşılama iğnesi ve ilaç verdi Allahtan kullanmadım yaptırmadım meğersem 4 haftalık gebeymişim doktor göremedi bilemedi beni suçladı hiç iyi değil para tuzağı ben özel kliniği evren ceylana gidiyorum 18 haftalığım şu an gayet iyi ve memnunum