Lwkiki ve defactoda hamile reyonu var hamişe pantalonşarından alabilirsin hem de kendi normal bedeninde ona göre dikiliyor onlar ama .Bence Hamile elbisesi al daha rahat olur benim 3 tane pantalonum oldu ilk aylar için ama her birini iki aydan fazla giyemedim sonra hep elbise.Çok rahat ettim