emelbulbul canım 3. bebeğimi doğurdum göğsüm yine yara oldu.. bilemiyorum belki de vücut ile alakalı birşeydir..
göğsüm yara olunca
tekli elektrikli aldım, işimi görüyor ama gel gelelim yaklaşık 15 gündür sütüm çok azaldı yok denecek kadar.. yani iki göğsümden 30cc ancak çıkıyor..1buçuk aylık olduk bu arada..
sütünüzün olacağını bilseniz ona göre alırsınız ama maalesef o da bilinmiyor işte..