banuuyusuf Oğlum olacak inşallah erkek çocukları geç gelir diyorlar acaba dogrumu belirti olarak sürekli ağrılar sancılar var başka bi durum yok 😔😔 aynı durumda oldugumuz varmı 🤰
Eceunverkanra banuuyusuf Ben de az once ayni postu actim 😂😂 39+3 yalanci sancilar cok fazla 5 gun once nisanim geldi ama oglum gelmek istemiyor 😫
Gizemcelik banuuyusuf bizde aynıyız sürekli bi yalancı sancı ama icraat yok kızım erkenden gelmişti oğlum hala bekletiyor. Ne yapsak acaba Doğum için
banuuyusuf Eceunverkanra ya benim nişan su hiç bişe yok sadece sende oldugu gibi yalancı sancılar var neolacak böyle
Eceunverkanra banuuyusuf Ah bir bilsem 🥺🤷🏼♀️ Rabbim tez zamanda sag salim kucagimiza aldigimiz gunleri gosterdin insallah 🤲🏻 Bol bol birbirimize dua edelim