Bireylulmasali Kızlar yaklaşık bir haftadır progestan kullanıyorum kahverengi leke görmüştüm onun için verdi doktor ana beyaz akıntım oluyordu doktor çok normal diyordu şimdi onu da göremiyorum kullandığım ilaçla bi ilgisi var mı sizce?
_Ftma_ Bireylulmasali beyaz akinti sürekli olmuyor diye biliyorum dogumun sonlarina dogru daha cok oluyormus
Gzlgzl Bireylulmasali her zaman gelmiyor bazen bıçak gibi kesılıp 3gün sonra geri baslayabılıyor benımde öyle oldu
Bireylulmasali _Ftma_ ne bileyim canım normalde oluyordu doktor da rahmin büyürken salgı olur diye söylemişti korktum bi an
Bireylulmasali Deletedmom369 öyle değil canım normalde beyaz akıntım olurdu zaten doktorum da sağlıklı olduğunu söylemişti 2-3 gündür hiç beyaz akıntım olmuyor korktum 🙄