Hercai Esma-4242 Ben 2 yıl evvel yaptım. şimdi akşam sabah bekliyorum gene Rengin hanımda yapacağım inşallah
ikibebeliana Esma-4242 ben geçen yıl temmuzda yaptım bu yıl aralıkta bi daha yapacağım yine rengin hanımda inşallah 😄 muayene 180 doğum 3200 diye biliyorum doğumun ücretini burdan öğrendim geçen yıl 2500 e yapmıştım
SSeymanr Esma-4242 2 ablamda medicana da doğum yaptı. Ama başka doktordu rengin hanım da cok iyi dediler herkes memnun. Hastane olarak da cok ilgililer temiz hastane tavsiye ederim 😇🌸
Esma-4242 Hercai sonunda biri cevap yazdı valla nasıl memnun musun bide sezeryan miydi normal mi oldu