Merhaba sevgili anneler ve anne adayları… 39+4 gebeyim. Gece belime ağrı girdi karnımın alt tarafına falan uyandım geçti geri uyudum sancı geldi geri uyandım karnım taş gibi oldu da ah sekizde uyandım ara ara ağrılarım kasılmalar oluyor böyle regl ağrısı gibi… Sanırım bu sancılar doğum sancısı…ağrıların hafiflemesi için bana önerebileceğiniz şeyler var mı?