H_rabia12 Az once doktora gittim hafif kan vardı progesteron verdi düşük tehliken var her kanama düşük tehdidi dedi yat dinlen kanamam çok olursa gel dedi 5 haftalık gebeyim çok korkuyorum:(
Cigdem1109 H_rabia12 Allah yardımcın olsun aklına kötü bir şey getirme yat dinlen bol bol 🤲🏻♥️ bende 5 haftalığım bana da dün kanında enfeksiyon var 3 aylık olana kadar ilaç veremeyeceğim için de geçmez dedi. Galiba bendede var bir tehlike ama düşünmemeye çalışıyorum