Emine_66 yanlış bilgi veriyorsunuz, bebekler sadece sırt üstü yatırılmalıdır. Doktorların kesin görüşü bu, eşim de doktor acile ne kadar çok çocuk vakası geliyor diye beni şimdiden tembihliyor.Hatta hanımefendi belki bir sağ bir sol olarak yatırdığı için kaynaklanmış olabilir ,sırtüstü yatırması lazım