Nilepp Kizlarr 37+1 haftalık hamileyim kasiklarimda ve belimde sızlama oluyor adet olmadan önce böyle bi sızlar yaa kasiklariniz beliniz aynı öyle bu doğum belirtilerimi dün bugün sızlıyor
esloka Nilepp doğum boyle olmaz ben ilk çocukta doktora sormuştum nasil anliycam diye kendini buraya atmak isteyeceksin demisti oyle de oldu boyle ağrılar normal doğum sancısı boyle olmuyor daha sik ve 1 dk civarı fazlalasiyor sık sık giriyor
Minikfilinannesi Bu ağrılar çok sıklaşmadığı sürece bir sıkıntı yok diye biliyorum. Dün 37+5te doktorum bana bu bilgiyi verdi