kizlar gecen hafta saglik ocağında kan tahlili falan yaptırdım kan değerlerim gayet iyi çıktı ama şeker düşük çıktı dr. titreme bas donmesi ywoiyomu diyensordu bende hayir dedim tamam dedi şimdi sorum şu bugun ac karna kan ilacımı içtim ve bi saat sonra başım döndü kollarkm ayaklarim uyuştu bayilck gibi oldum tansiyonumu ölçüm ve düşük çıktı jide kalp atış hızım yüksek çıkıyor heo böyle yani kalbim hızlı çarpiyo hep cuma günü kontrolum var doktora sorucam ama sizinde belki basiniza gelmiştir neden olabilri sekerden kaynaklimidir