Ozlemoz 36+4 haftalık gebeyim. 2 gündür bebeğimin hareketleri çok az bunu yaşayan var mı aranızda bu haftalar da hareketleri azalan var mı aranızda?
Busragozer Ozlemoz Yine de ihmal etmeden bir doktora git lakin bu haftalarda yeri daraldığı için fazla hareket etmiyor demişti doktorum ve benden 2saatte bir 10 hareket istedi. Uyuyor olsa bile uyandır kaldır hisset demişti.
sedasuzan Ozlemoz bende de oluyo ara sıra doktorum geçen salı gittiğimde eğer hareket azalırsa muhakkak acile git dedi ihmal etme nts ye bağlıyorlar zaten git bence
Ozlemoz Sermec27 2 gündür bir kaç kere hissettim diyebilirim tatlı da yedim uzandım falan da ama öyle çok Bi hareketi yoktu 😐
bebegim_28 Ozlemoz bugün 36 olduk 3 4 gün öncesine bende de bi azalma olmuştu doktorum günde 5 6 defa hareketini hissediyorsan sıkıntı değil dedi ama dün sabaha kadar uyutmadı vurmaktan değişiyo sanırım aöa siz yine de dikkat edin hareketlerini takip edin