Benimde aşırı derecede yanmam vardı özellikle geceleri soda içerek yatardım hep iki yastık ile uyumak zorunda kalıyordum. Sağ tarafa yatınca artıyormuş bilgin olsun. Soda süt biraz iyi geliyor ama benim aşırı olduğu için gaviscon şurup önerdi doktorum çok çok rahatladım. Yanmam olduğu zaman bir yudum aldım 10 dk ya bişi kalmadı sende doktoruna danış istersen.