melegegebe Selam arkadaşlar kabızlık için doktoruma ilac yazdırmıştım bunu vermiş daha evvel kullanan oldu mu bir sorun olmaz degil mi ?
Denizz2112 melegegebe yok canim rahatlıkla kullan bende şuan 1 haftadır doğum yapmışım kullanıyorum çok rahatlatıyor
melegegebe Ftmsrkn benim de bazen oluyor kabizlik canim sonra cikana kadar agdi sanci yapiyor bazen kullanaym diyorum sürekli degil
melegegebe Denizz2112 tamam canim cok sag ol . Surekki kullanmak istemiyorum bagirsak tembelligi olmasin diye. Kabiz oldugum gun 1 olcek alsam yeterli olur mu acaba