Karadeniz61 Haftama girdiğimden beri gögüsümün alt kısmı sağı solu heryer kaşınıyo 🙈 gügüsüm mü büyücek yoksa çatlak vs durumları var mı gögüste 🙈 gögüs neden kaşınır 😂 Ucum değil bu arada gögüsümün etrafı kaşınıyor
Mhrbnylcn Benimde çok kaşınıyordu ama catlamadi cok şükür.sanirim büyüdüğü için falan kaşınıyor.hatta çatlamayan tek yer vucudumda diyebilirim 😄
Karadeniz61 Bebegmhazal allahtan evdeyim sütyenim de yok rahat rahat kaşınıyorum😂😂😂 ama kaşındıkça daha da kaşınıyo😬