Epifenomen Cns_33 34e kadar hiç gece yemiyordum ama artık dayanamayıp kalkıp yiyorum 🙈 2 haftadır ya muz ya salatalık ya da havuç yiyip üzerine su içip yatıyorum hemen canım. Bastırıyor hemen
Gzlgzl Cns_33 ayran birebir evde yapılan yoğurtla ayran yapın çok güzel açlığı kapatıyor hemde kalsiyum olur
annepanda Epifenomen muz ve havuç bebege birdnenkilo aldirabilir. Salatalik en iyi fikir.. benim doktorum normal doğum istiyorsan çok muz yeme dedi.. 😁
Cns_33 Epifenomen salatalik bende hic etki yapmiyor ama digerlerini bende deniym su falan içmiyorum 😁
Epifenomen annepanda ay kuzum valla ayıptır söylemesi hamileliğimin başından beri 50 kilo muz yemişimdir günde 3 tane yediğim bile oldu ama hala küçük hala küçük😄 keşke kilo aldırsa🙈🙊 havucu çok tüketmek suyu artırabiliyormus 😌 salatalık bence de en mantıklısı genelde salatalık yiyorum ben de🙈
ysms19 Cns_33 1 salatalık, 1 havuç yiyip su içip yatıyorum. Hamile kaldığımdan beri geceleri hiç yemedim diyebilirim. 30+3’deyim 7-7,5 kilo aldım.
Azizesoran Cns_33 Zencefilli zerdeçallı bir kase yoğurt yiyorum ve arkasından bir bardak süt içiyorum ben 😊