Mapleleaf Kızlar yurtdısında yasayıp ingilizce isim koymayı dusunenler fikir verebilirse cok sevınırım gercekten erkek ismi bulmak cok zor şimdiden teşekkürler
Nida_Y Mapleleaf alex, leo, alen, jeff en sevdiğin isimlerden ama bence yurt dışında yaşamayanlar da koyabilir 🥰
[silindi] Mapleleaf ayy bir tanesi vardı burda Albert Einstein koyacağım diyordu 😂😂😂 Kevin ismi güzel canım kibar nazik zarif anlamında kuzenim bu ismi koymuştu oğluna bizde yurtdışındayız arkadaşları zorlanmadı çocuğun ismini telafuz ederken
Enigma Denis de güzel bence, hem türkçedeki Deniz ismine yakın hem de daha uluslararası bir isim gibi.
Mapleleaf Evet gercekten bazı isimler türkçeye çok yakın oluyor ve anlamları da güzel oluo güzel fkirler verdiniz biz aiden leon dusunduk şimdilik değişmezse sizce nasıl?
[silindi] Kucuk kuzenim babasi Alman orada yasiyorlar bi ismi Noah bi ismi Elias, Nuh ve İlyas oluyor bizde ki haliyle isimler ama kendi dillerinde gayet guzel bence ozellikle Noah