Dün öğleden beri gaz sancısı çekiyorum sanırım. Yürüyüş yaptım soda içtim her şeyi denedim. Sol boşluğumda bir ağrı var çok afedersiniz gazımı da çıkarıyorum biraz biraz aslında ama sanki ağrım gaz ağrısı gibi bende anlayamadım. Benim gibi bir durumu yaşamış olan var mı hastaneye mi gitmeliyim bilemedim