Haticegul Kızlar 14 haftalık gebeyim ergenlik dönemimde bile bir sivilcem yoktu 8. Haftadan sonra yüzüm sivilce doldu sizlerden de bu sorunu yaşayan oldu mu n’aptınız
buseyusuf27 Haticegul bnm oldu 😁 malesef kı süreklı sıvılce ckyodu cok cırkn hsedyordum kendmı bebek pişik kremi sürdüm o gecırıyordu bazen sarımsak rendelryıp yuzume süryodum anında kurutuyor bırde bu sekılde atlattık o dönemı suan 35 hfta tek tük var 20 den sonra azalyor
Krizantem_ Ben 6. Haftadayım ve bende de sivilcelenme var.. Ergenlikten sonra sivilce problemim olmadi. Adet döneminde bile çıktığını nadir hatırlarım.