iremsenturk_16 Merhabaa kızlar bende aranıza yeni katıldım 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim kimler benim gibi yeni hamişler 🙏 çok heyecanlı ve uzun bir yol bizi bekliyor mucizeler yolda ❤️
Beyza070707 iremsenturk_16 bende 3 gün önce öğrendim 3 haftalık inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi Hayırlı olsun 😍🤰
Krizantem_ ogrencianne35 5+6 da gittim. 1 hafta öncesi için randevu almıştım ama beta hcg 1000 in altındaydı kese görülmeyeceği için gitmemiştim.
ozgeyuceturk Bende 4+6 da keseyi, 6+1 de bebeği gördüm. Haftaya kalp atisi icin gidicem insallah duyabilirim 😊
bebeklerim_ Ya bakabilir misiniz acaba sizde ikinci çizgiyi görebiliyor musunuz https://resm.im/album/mg6UArD
iremsenturk_16 bebeklerim_ kuzum ben emin olamadım beyaz bir çizgi var gibi ama kırmızı olması gerekmiyor mu ?
glshhkrc bebeklerim_ çok silikte olsa ikinci çizgi var gibi 🙈 ama bide erken gebelik testide yapabilirsin
ogrencianne35 bebeklerim_ bi kaç gün sonra tekrarla… çok sabirsisiz biliyorum 💙 bende regli olacağın gün test yaptım hafif cıktı ebe arkadaşım gebe değilsin ddi hatta sonra kan verdim kan da cıktı 💙 inşallah sizin de vardir saglikla 🙏 ben öğreneli bir hafta oldu daha küçük goremicem diye dr a gitmedim bekliyorum sizde bekleyin hayırlısıyla olucak zaten inancını kaybetme
bebeklerim_ iremsenturk_16 reglime 1-2 gün var bende evdeki 5tl lik tes ile denedim acaba reglim geçmedi diye mi çok silik çıktı ya da yanlış mı bilemedim 😔
iremsenturk_16 bebeklerim_ olabilir canım en iyi sonucu regl döneminden sonraki hafta alabilirsin bende öyle oldu yani iki testte pozitif çıktı kan verdim o da öyle çıktı kesinlik için beklemelisin bence
ogrencianne35 Krizantem_ bizimde 5+1 e betahcg 740 cıktı dr gel dedi ama vajinal ultrasona girmek istemiyorum merakla bekliyorum 10 eyluldu regli tarihim 26 ekimde gidicem dr randevumu öyle aldim