Btl_akkrt Benim 6. Haftam ve ağrım oluyor adet sancısı gibi korkuyorum normalmi yoksa bilgi verirseniz sevinirim
Cicilibicili Btl_akkrt adet sancısı gibi kasıkta ağrılar oluyo canım. Bebeğin yerleştiği için oluyo o ağrılar 🥰 ama çok şiddetli duramayacak gibi ağrı olması normal değil. Aklında olsun. Diğer türlü gayet normal 💕
iremsenturk_16 Btl_akkrt bende 4 haftalık hamileyim benimde adet ağrıları gibi ağrılarım oluyor doktorum normal olabileceğini söyledi de biraz içim rahatladı doktoruna danışmanda fayda var yinede inşallah sağlıklı bir şekilde ilerleriz 🙂