Merve6185 Hafta aşermezsin diyorlar daha aşermem yok ama bazıları 6. hafta sonra başlar diyor tecrübesi olanlar yazabilir mi
Yaman02 Merve6185 canım ben 12 haftalik oldum 10 haftalıkken canım hep ekşi şeyler istemeye başladı halen de ekşi yiyorum ekşi bile ekşi gelmiyor sen düşün 😁
Cicilibicili Merve6185 olmak zorunda değil canım. Herkesin hamileliği farklı çünkü. Kimisinde midd bulantısı kusma olurken kimisinde olmuyo. Belirtilere takılma hiç o yüzden
mercimeginanne Merve6185 bn 17+5 im aşerme olmadı olduysada anlamadım heralde 😂 ama ilk haftalar hamileliğin vermiş oldugu heyecandan canınız bişeyler istiyor 😂